Boksen vind ik het allerleukste om te doen, maar tegenwoordig doe ik ook twee keer per week krachttraining. Nu is dat de laatste weken er een beetje bij ingeschoten, maar we gaan weer volle kracht vooruit!
Zoals je misschien wel weet, heb ik van januari tot en met maart de 12 Rounds gedaan: in twaalf weken strakker, sterker en fitten worden. Krachttraining was daar een belangrijk onderdeel van en ik besloot na die twaalf weken door te gaan met al die gewichten in de lucht gooien. Niet omdat ik het heel erg leuk vind, maar wel omdat het erg goed is voor mijn lijf.
Toen we eenmaal de sleutel van ons huis kregen, schoot het sporten er een beetje bij in. Klussen werd namelijk even prioriteit nummer 1. Nu begint het ritme weer wat terug te komen en probeer ik twee keer per week te boksen en twee keer per week mijn krachttraining te doen. Het liefst samen met Judith, want dan kunnen we samen klagen en kreunen. De gewichten gaan in gewicht niet snel omhoog, maar dat geeft niet. Rico Verhoeven zal ik namelijk nooit meer worden. Goed voor mijn lijf zorgen vind ik wel belangrijk!
Sport jij op dit moment veel? Zo ja, welke sport beoefen je? Ik hoor het graag.
Liefs!





