Gewoon een foto #66: Zin in de zomer, man!

Er zijn veel dingen die er de laatste tijd bij inschieten, zo ook mijn nagels. Gisterenavond heb ik er eindelijk weer eens tijd voor gemaakt. Een lekker fel kleurtje, want ik heb echt zin in de zomer (man 😉).

Zin in de zomer - Dag 66 - Gewoon Iloon

Tijdens het klussen heb ik mijn nagels even rust gegeven na drie jaar Pink Gellac. Toen het klussen wat minder werd, heb ik mijn nagels weer wat liefde gegeven. Toch lukte het me niet om ze goed bij te houden. Gisterenavond zat ik na het sporten in de tuin en besloot ik ze weer eens onder handen te nemen. Gelijk een zomers kleurtje, want dat past wel bij het weer. 

Aangezien het echt heel lang licht is ’s avonds heb ik ook meteen mijn teennagels gedaan. Ik word daar een partijtje blij van.  Het ziet er dan gelijk weer lekker verzorgd uit. 

De kleur die ik nu op heb, is Extreme Pink. Eén van mijn favoriete kleuren. 

Ben jij iemand die ook blij wordt van nagellak of geef je er juist helemaal niets om? Ik hoor het graag.

Liefs!

BoekenBoeken

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.