Gewoon een foto #67: Even kennismaken

Op één van de warmste dagen ooit, kwamen de nieuwe brugklassers kennismaken met onze school. Ook de ouders waren ’s avonds welkom. Lekker puffen met z’n allen dus.

Even kennismaken - Dag 67 - Gewoon Iloon

Het is altijd een leuke avond, maar het lijkt wel alsof het elk jaar per se warm moet zijn op deze avond. Ik klaag niet, maar het was wel echt heel warm toch?

Nieuwe leerlingen vinden het altijd ontzettend spannend om naar de middelbare school te gaan en daarom is dit misschien wel één van de leukste dagen van het jaar. Ook sommige ouders vinden deze dag heel spannend en dat begrijp ik ook. Ik hoop dat wij de eerste spanning in ieder geval al een beetje weg kunnen halen. Hopelijk wordt het een prachtig eerste schooljaar voor deze leerlingen (en ouders). 

Lukt het jou een beetje om de de dag door te komen met deze hitte?

Liefs!

BoekenBoeken

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.