Op één van de warmste dagen ooit, kwamen de nieuwe brugklassers kennismaken met onze school. Ook de ouders waren ’s avonds welkom. Lekker puffen met z’n allen dus.
Het is altijd een leuke avond, maar het lijkt wel alsof het elk jaar per se warm moet zijn op deze avond. Ik klaag niet, maar het was wel echt heel warm toch?
Nieuwe leerlingen vinden het altijd ontzettend spannend om naar de middelbare school te gaan en daarom is dit misschien wel één van de leukste dagen van het jaar. Ook sommige ouders vinden deze dag heel spannend en dat begrijp ik ook. Ik hoop dat wij de eerste spanning in ieder geval al een beetje weg kunnen halen. Hopelijk wordt het een prachtig eerste schooljaar voor deze leerlingen (en ouders).
Lukt het jou een beetje om de de dag door te komen met deze hitte?
Liefs!





