De eerste verhuisdozen zijn in het nieuwe huis aangekomen. Ze stonden op zolder van een vriendinnetje van mij en staan nu in ons nieuwe huis. De plek waar ze eindelijk weer eens uitgepakt kunnen worden.
Het liefst had ik alle verhuisdozen opengemaakt en bekeken, want ik heb geen idee meer wat erin zit. Helaas kostte dat wat teveel tijd, dus ik moet even wachten tot ik ze definitief kan uitpakken. Er zijn sowieso elf dozen vol met boeken. Ik hoop dat ik die ook binnenkort een mooi plekje kan geven.
Op dit moment zitten we goed op schema en hopen we met Pinksteren over te kunnen. Dan hebben we daarna nog een week de tijd om ons huurappartement schoon te maken. Ik kan niet wachten!
Is er iets waar jij op dit moment echt naar uit aan het kijken bent?
Liefs!





7 reacties
Warme weer! Ik wil buiten kunnen zitten lezen
Ik ook! Kan niet wachten!
Beetje flauw misschien, maar als antwoord op je vraag: Ja, hogere temperaturen!! Wat een rotweer dit weekend, bah!
Wat een fijn voortuitzicht om met het Pinksterweekend over te gaan. Snap dat je daar enorm naar toe leeft!
Het is echt rotweer he? Ongelooflijk. Het lijkt wel herfst! Nog even volhouden Niekje, volgende week wordt het beter.
Wat heerlijk dat jullie zo op schema zitten en jullie echt kunnen aftellen. Gaan jullie alles zelf over verhuizen? Veel succes met de laatste loodjes!
Ja, maar we hebben niet zo heel veel te verhuizen. Ik verwacht na een half dagje klaar te zijn. Ik kijk er naar uit!
Hier staan er ook al super veel dozen voor in de keuken te zetten. Ik weet ook niet meer wat er in zit.