Na weken klussen, werken, schoonmaken en opruimen hadden we eindelijk weer eens tijd voor een dagje ontspanning. We hebben het er meteen maar goed van genomen en een heerlijke dag gehad samen.
Mijn nichtje vertelde mij twee maanden geleden dat het merk Le Creuset weer een uitverkoop zou houden in Zoetermeer. Ik heb toen meteen kaarten gereserveerd voor Jeroen en voor mij en gisteren was het zover. Na een ochtendje sporten, zijn we ’s middags naar de SilverDome gereden. De uitverkoop was niet heel groot, maar we hebben wel een prachtige pannenset en een peper- en zoutstel meegenomen.
Aangezien we in de buurt van Westfield Mall of the Netherlands waren, zijn we daar lekker gaan shoppen. Jeroen is heel goed geslaagd en ik redelijk goed. Ik ben op zoek naar nieuwe shirtjes, maar dat is moeilijker dan ik had gehoopt. Ik heb wel een enorm leuke jurk gekocht.
Na het shoppen zijn we terug naar huis gegaan en gestopt in Roosendaal om bij Mazzeltov te eten. Je kan daar super lekker eten, dus een absolute aanrader. We hebben echt een heerlijke dag achter de rug en ik merk dat me dat goed doet. Ik kan er weer even tegenaan.
Heb jij een leuke zaterdag gehad?
Liefs!





3 reacties
Zeker! Eindelijk naar de kapper geweest, die was steeds volgeboekt. En verder lekker gesport, wat boodschappen gedaan en gelummeld. Ook lekker gegeten met een grote bak ijs toe (my guilty pleasure 😉).
Klinkt als een heerlijk weekend, Niekje! Ik heb dat probleem ook met mijn kapster, gelukkig mag ik volgende week woensdag. Het is hard nodig! Fijne werkweek!
Dat klinkt echt als een fijne en gezellige dag! Zaterdag heb ik eerst in de vroege ochtend een tattoo laten zetten, om daarna mijn schoonouders te helpen voor hun verhuizing. Was een druk weekend en tijd om goed op te laden is er niet echt. Nog even volhouden…