Naast nieuwe huisdieren hebben we met de koop van ons huis ook een nieuwe hobby gekregen, namelijk tuinieren. Eigenlijk wil je eerst het huis op orde hebben voordat je in de tuin aan de slag gaat, maar de tuin wacht niet…
Vanaf de dag dat we de sleutel hebben gekregen, geniet ik al volop van de tuin. We hebben al veel mooi weer gehad en elk moment dat ik even een rustpauze neem, zit ik lekker buiten. Heerlijk!
De oude bewoners hielden niet van tuinieren, dus we hebben een redelijk onderhoudsvrije tuin. Toch groeien planten nou eenmaal en ook het onkruid vergaat niet vanzelf, dus er moet wel wat gebeuren. Terwijl ik voor de verandering de vloer van de slaapkamer aan het schuren was, begon Jeroen de dag met snoeien. Gelukkig vond hij dit klusje helemaal niet zo erg.
Als het goed is, wordt ook de grasmachine snel bezorgd. Het gras moet namelijk ook gemaaid worden. Zie je mij al groene vingers krijgen?
Vind jij het leuk om in de tuin te werken of juist helemaal niet? Ik hoor het graag.
Liefs!





2 reacties
Soms vind ik het wel ontspannend om in de tuin te werken. Gewoon even met niks anders bezig te zijn dan dat. Maar ik hou niet van een enorme tuin (of ja, daar hou ik wel van maar niet om dan ook nog álles te onderhouden), dus ook in ons nieuwe huis hebben we geen enorme tuin. Behalve de voortuin dan, die is wel redelijk groot. Maar deze gaan we ook wel iets praktischer maken op het oog dat het beter te onderhouden is.
Ik ben zo benieuwd naar jullie stekkie ❤️.