De afgelopen weken heb ik met heel veel plezier in ons huis geklust. Nu ik weer aan het werk ben, merk ik dat de combinatie klussen en werken best wel pittig is. Voordat het weekend van Hemelvaart begint, had ik echt even rust nodig.
Het plan was eigenlijk om even een avond niet te klussen, maar even lekker te gaan sporten. Toen ik klaar was met mijn drukke werkdag, besefte ik dat ik eigenlijk gewoon een avondje in de bank nodig had. Chocomel, boekje, dekentje en vooral heel veel rust. Zo gezegd, zo gedaan.
Voordat we op de bank konden ploffen, zijn we wel even naar ons nieuwe huis gegaan. Ik wilde graag weten hoe de geoliede vloer eruit zag en er waren allerlei spulletjes geleverd. We hebben de nieuwe grasmaaier en stofzuiger in ons huis gezet, mijn vader had de plinten in ontvangst genomen en toen we bij ons huis aankwamen stond het nieuwe vloerkleed tegen de buitenmuur aan. Ondanks dat we niet productief zijn geweest, is er stiekem toch wel veel gebeurd.
De rest van de avond ben ik de bank niet meer uitgekomen, want mijn boek is te leuk. Soms ook wel eens lekker!
Kruip jij ook wel eens heel bewust een avondje in de bank? Zo ja, wat is dan je favoriete activiteit?
Liefs!





3 reacties
Ik snap wel dat je even helemaal niets wilde doen, je hebt het erg druk de laatste tijd Iloon! En als je even bijtankt heb je daarna meestal weer genoeg energie en zin om door te gaan. Nog even buffelen en dan kunnen jullie verhuizen. Heerlijk vooruitzicht! Ik lees graag en ik kijk ook wel naar goede series als ik wil ontspannen. Koken vind ik dan ook een fijne bezigheid.
Groot gelijk om even gas terug te nemen. Het is inderdaad heel pittig. Ondanks dat wij fysiek niet veel hoeven doen, kost het ons ook energie. We moeten soms nog best veel regelen, spontaan langs gaan omdat de aannemer nog vragen heeft en ga zo maar door. Dat vraagt veel flexibiliteit. Ik zal blij zijn als het klaar is. Maar het schiet op 🙂 (en ik mag ook niet zeuren natuurlijk, en ik doe dat ook zeker niet. Ik herken wel hoeveel energie het kost).
Soms heb je dat wel eens nodig zo op de bank zitten.