De week in foto’s #155

Vorige week heb je al kunnen zien dat we genoten van onze vakantie op Krk en ook afgelopen week genoten wij nog van het Kroatisch zonnetje. Wat een plek ❤️. Toch zijn we ondertussen niet meer op het eiland. Kijk je mee naar De week in foto’s #155?

32.23.1 - De week in foto's #155
Mike is de kok van de vakantie en zondagochtend hadden we toast met eieren. Goedemorgen!
32.23.2 - De week in foto's #155
Het weer was nog niet helemaal top, dus we naar het dorpje Krk geweest. Lekker gegeten en gewandeld.
Tijd voor deuzige foto's. We hebben er een boel gemaakt deze vakantie 🙈.
32.23.4 - De week in foto's #155
Maandag was het wasdag. Na anderhalve week van huis te zijn, moeten er wat kleren gewassen worden kan ik je vertellen.
Wonen 2023Wonen 2023
Terwijl de was bezig was (😏), ben ik op mijn favoriete plekje van de camping gaan zitten.
32.23.6 - De week in foto's #155
's Middags moest er gerust worden van alle inspannende activiteiten.
32.23.7 - De week in foto's #155
Anderhalve week heb ik er over nagedacht, maar op dinsdag besloot ik toch een snorkel te kopen. Staat prima, zoals je ziet.
32.23.8 - De week in foto's #155
Jaja, daar ga ik dan. Mike op de sup en ik visjes zoeken. Het was even oefenen, maar ik had het al snel onder de knie. Helaas hebben we niet gigantisch veel vis gezien, maar leuk was het wel.
32.23.9 - De week in foto's #155
Woensdag zijn we naar het dorpje Malinska geweest en dat viel een beetje tegen. Leuk, maar geen must.
32.23.10 - De week in foto's #155
's Avonds deden we een drankje bij de cocktailbar en zagen we de zon onder gaan. Ik kan geen genoeg krijgen van deze plek.
32.23.11 - De week in foto's #155
Donderdag hebben Mike en ik de sup veranderd in een kajak en zijn we op pad gegaan. Dit prachtige cruiseschip lag bij ons voor de deur, dus daar zijn we ook even een kijkje gaan nemen.
Dit is de allerlaatste, echt. Vrijdag was onze laatste volle dag op het eiland Krk, dus ik heb mijn ontbijtje hier gegeten. Mike lag nog lekker te slapen.
32.23.13 - De week in foto's #155
Er lag een tijdje een meloen in onze koelkast en ik vond het tijd om hem te proeven. Dit werd een kliederboel natuurlijk.
32.23.14 - De week in foto's #155
Genietend van de schaduw (dat is soms best lekker) en een goed boek. Ik heb op dit moment zeven boeken uitgelezen in de vakantie. Gaat lekker. Alle recensies komen natuurlijk binnenkort online.
We sloten de vakantie af met een etentje bij restaurant Mali NONO, omdat dit restaurant goed aangeschreven staat. De plek is fantastisch, maar het eten vonden wij niet bijzonder. Jammer, maar helaas.
32.23.16 - De week in foto's #155
Zaterdag hebben we alles opgeruimd en moesten we het eiland Krk verlaten. We reden naar camping Terme Tuhelj waar we nog een paar nachten blijven met mijn broer en zijn gezin. Mijn nichtje en neefje wisten niet dat we kwamen, dus waren enorm verrast. Genieten met een hele grote G.

Bedankt voor het lezen van De week in foto’s #155. Super lief dat je er de tijd voor hebt genomen.

Binnenkort vertel ik je alles over de camping op Krk, want ik ben enorm enthousiast over de plek, maar ook over de camping. Nu gaan we nog even optimaal genieten en dan zullen we donderdag of vrijdag weer in Nederland zijn. Ik kan niet wachten om met Luna te kroelen.