De week in foto’s #156

We zijn weer thuis na drie fantastische weken vakantie. Heerlijk om weer thuis te zijn, maar ik mis het prachtige eiland Krk wel een beetje. Het was daar toch nét anders wakker worden. Nu geniet ik weer van ons huis en onze diertjes en dat is ook fijn. Reis je met ons mee van Kroatië naar Nederland in De week in foto’s #156?

33.23.121 - De week in foto's #156
Zondagochtend werden we wakker op camping Terme Tuhelj en ontbeten we gezellig met mijn broer en zijn gezin. Nadat Mike en ik een nachtje bijgeboekt hadden, vertrokken we naar de hoofdstad van Kroatië: Zagreb.
33.23.1 - De week in foto's #156
We gingen er allemaal vanuit dat alles open zou zijn, maar niets was minder waar. Zagreb was verlaten, dus we hebben in een lege stad gewandeld. Met een borrelplankje hier en een drankje daar kom je een heel eind. We hebben uiteindelijk een heerlijke dag gehad.
33.23.2 - De week in foto's #156
Say cheese!
Maandag hadden we een zwembaddag, want het zwembad bij deze camping is ongelooflijk. Er zijn verschillende glijbanen, meerdere zwembaden buiten en ook nog zwembaden binnen. De kinderen vonden dit fantastisch en wij stiekem ook.
BoekenBoeken
33.23.4 - De week in foto's #156
Rae en ik namen nog een glittertattoo samen (en ik kan je vertellen dat hij er behoorlijk goed op zit 😉).
33.23.5 - De week in foto's #156
We sloten de dag (en onze tijd in Kroatië) af met een barbecue. Wat was het fijn om ook even samen met familie te zijn.
33.23.6 - De week in foto's #156
Dinsdagochtend vertrokken we richting huis en genoten we nog even van de prachtige landen waar we doorheen reden. Deze foto maakte ik in Oostenrijk.
33.23.7 - De week in foto's #156
Na ongeveer 450 kilometer stopten we op een camping in Duitsland. Op de heenweg hadden we alleen maar regen in Duitsland, dus ook hier begon het even later te regenen en te onweren. Top!
33.23.8 - De week in foto's #156
Proost! Fotootje voor de familie-app. Ik zie er moe uit, maar dat viel wel mee, geloof ik. Ik kan niet altijd schitteren natuurlijk 😏.
Woensdag vertrokken we al vroeg en hebben we veel kilometers gemaakt. Uiteindelijk parkeerden we de caravan in het dorpje Bad Honnef. De laatste nacht in de caravan...
Ons plekje was koe 18. Er was weinig in de buurt, dus we hebben deze avond zelf gekookt én buiten kunnen eten. Helaas... daarna moesten we weer naar binnen, want we werden weer weggespoeld. Duitsland houdt niet echt van ons, denk ik.
33.23.11 - De week in foto's #156
Donderdag hadden we een kortere rit en rond twee uur kwamen we thuis aan. Zo fijn om weer hier te zijn. Opa heeft heel goed voor onze diertjes gezorgd en Luna was enorm blij om ons weer te zien. We knuffelen heel wat af op het moment. Helaas ook minder nieuws, want Schaappie, één van onze konijnen, is tijdens onze vakantie overleden. Er waren geen signalen, maar ze lag opeens dood in het hok. Zo verdrietig weer.
's Avonds aten we frietjes, want we hadden wel even zin in de Hollandse pot.
33.23.13 - De week in foto's #156
Vrijdag hebben we de caravan uitgeruimd en werd het tijd om de was te doen. Wat een ellende...
Tussen het wassen en schoonmaken door heb ik zaterdag ook mijn nagels even gedaan. Dat was hoognodig kan ik je vertellen.

Mike en ik zijn nog een beetje aan bijkomen van de vakantie en genieten daarnaast ook weer van het leven thuis. Ik heb de was nog niet helemaal weg en ook de caravan is nog niet klaar, dus we keuvelen nog even door.

Komende week heb ik nog twee dagen vakantie en dan mag ik langzaamaan weer richting mijn werk. Ik kan niet zeggen dat ik sta te popelen…

Bedankt voor het lezen van De week in foto’s #156 en misschien tot volgende week.

Liefs!

6 reacties

1. Hoi Iloon, leuk weer om te lezen, jammer dat het in Duitsland steeds slecht weer was. Gelukkig hadden jullie tijdens de vakantie wel mooi weer. Ik begin morgen weer, ben afgelopen donderdag al wel even geweest om mijn kantoor weer startklaar te maken (alles stond in de kast ivm vloeren die gedaan werden) en mijn mail gelezen. Wat bijgekletst met anderen die er ook al even waren. Morgen gaat het schooljaar voor alle personeelsleden van start. Eerst bijeenkomst, dan vergadering en dan een teambuildinguitje, iets met bootjes en puzzelen geloof ik. Nadat ik donderdag was geweest heb ik er nu wel weer zin in! Jij nog even een paar daagjes genieten en dan ook veel succes met de start van het nieuwe schooljaar!

1. Wat fijn om te horen dat jij er al weer zin in hebt. Hoe was je eerste dag vandaag weer? Ik moet nog even uit mijn vakantiebubbel proberen te komen en dan zal de zin ook wel weer verschijnen. Een heel fijn schooljaar gewenst!