Om de beste ervaringen te bieden, gebruik ik technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kan ik je gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
6 reacties
Het opnieuw inrichten van kasten vind ik ook niet leuk. Ik houd er van om de tuin in te gaan en daar te planten en te snoeien en onkruid te verwijderen. Ik ben gek op buiten zijn, ik wandel ook graag.
Ja ik hou wel van ordenen, uitzoeken wat nooit wordt gebruikt en een nieuwe bestemming ervoor zoeken. En dan heb je weer ruimte voor andere dingen neer te zetten, mag ik weer naar de kringloop 😁.
Wat ziet deze servies er super mooi uit.
Om de zoveel tijd (meestal een jaar of zo) haal ik kasten leeg, zet het ongeveer hetzelfde terug maar neem afscheid van eenlingen, vage beschadigingen etc.
Als alles dan een dag recht staat geeft dat een euforisch gevoel.
Ja, dat vind ik heerlijk om te doen! Het opvouwen en recht leggen van stapeltjes kleding, sokken oprollen, servies netjes opbergen, keukenkastjes met voorraad weer even door mijn handen laten gaan en ook de koelkast opruimen (en schoonmaken) vind ik geen straf om te doen. Jouw foto is echt Instagramwaardig! Nu zorgen dat het zo blijft! 😉
Wat een leuk servies zeg! Wij kopen geen nieuw servies, wat we hebben is niet zo oud en vinden we nog steeds heel mooi.