Gewoon een foto #48: Dit is zo fijn!

Terwijl de woonkamer in de olie gezet werd, kon ik af en toe een stukje van de keuken poetsen en inrichten. Ik vind dit zó fijn om te doen!

Zo fijn - Dag 48 - Gewoon Iloon

Een tijd geleden heb ik nieuw servies gekocht bij de Xenos en eindelijk kon ik alles uit de doos halen, wassen en inrichten. Natuurlijk moeten we nog veel doen, maar langzaamaan kunnen we ook gaan inrichten.

Ook mijn prachtige bestek heb ik gewassen en een deel ligt al in de besteklade. Ik blijk nu wel erg veel nieuw bestek te hebben… 😏. Als alles in de lade ligt dan zal ik er ook zeker even een foto van maken. 

Ik heb gisteren bij de reacties gelezen dat er maar weinig mensen van schoonmaken houden. Vind je het (opnieuw) inrichten van kasten wel leuk? Ik hoor het graag.

Liefs!

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

6 reacties

  1. Het opnieuw inrichten van kasten vind ik ook niet leuk. Ik houd er van om de tuin in te gaan en daar te planten en te snoeien en onkruid te verwijderen. Ik ben gek op buiten zijn, ik wandel ook graag.

  2. Ja ik hou wel van ordenen, uitzoeken wat nooit wordt gebruikt en een nieuwe bestemming ervoor zoeken. En dan heb je weer ruimte voor andere dingen neer te zetten, mag ik weer naar de kringloop 😁.

  3. Om de zoveel tijd (meestal een jaar of zo) haal ik kasten leeg, zet het ongeveer hetzelfde terug maar neem afscheid van eenlingen, vage beschadigingen etc.
    Als alles dan een dag recht staat geeft dat een euforisch gevoel.

  4. Ja, dat vind ik heerlijk om te doen! Het opvouwen en recht leggen van stapeltjes kleding, sokken oprollen, servies netjes opbergen, keukenkastjes met voorraad weer even door mijn handen laten gaan en ook de koelkast opruimen (en schoonmaken) vind ik geen straf om te doen. Jouw foto is echt Instagramwaardig! Nu zorgen dat het zo blijft! 😉

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.