Gewoon een foto #47: Schoonmaken

Na twee weken dingen vies maken, mocht ik vandaag eindelijk weer eens wat schoonmaken. En dat is een goed teken, want dat betekent dat het eind in zicht komt.

Schoonmaken - Dag 47 - Gewoon Iloon

Het eind is nog niet echt in zicht, want er zijn nog kamers genoeg om aan te pakken. We hadden alleen bedacht dat we de slaapkamer, keuken en woonkamer af wilden hebben voordat we zouden verhuizen. De keuken hoeft alleen nog maar  grondig schoongemaakt te worden en dat geldt ook voor de slaapkamer. 

In de woonkamer moeten we de vloer nog in de olie zetten. Toch ben ik vandaag de ramen al gaan zemen, want we wilden heel graag de raambekleding terug voor het raam. Iedereen zit zo lekker binnen te loeren en daar waren we nu wel klaar mee. 

Ik vind ramen zemen helemaal niet zo erg, maar ik had een nieuwe trekker gekocht en die werkte maar weer half. Zucht…! Uiteindelijk zijn de ramen schoon, maar vraag niet hoe 🤭.

Welk schoonmaakklusje vind jij leuk om te doen?

Liefs!

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

8 reacties

  1. Ik vind geen enkel schoonmaakklusje leuk om te doen. Als iets schoon is duurt het niet lang voordat het weer vies is. Wassen vind ik nog het leukst, heerlijk als de was schoon uit de wasmachine komt.

  2. Geen enkele, alleen blij als een klus is gedaan en het weer schoon en netjes is. Maar helaas duurt dat meestal niet lang.

  3. Wat fijn deze klusjes. Zeker ramen vind ik super leuk. Als je trekker maar nieuw is dan is het in het beging altijd moeilijk. Maar eenmaal je ze veel hebt gebruikt dan loopt het heel goed.

  4. Bij ons moet de grote schoonmaak nog gedaan worden in het nieuwe huis. Maar ze zijn volop bezig nog. Dus ik wacht nog even. Ik hou helemaal niet van huishouden, maar de was uit de droger opvouwen en opruimen met een muziekje aan of strijken met een muziekje vind ik dan nog het minst vervelend.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.