Gewoon een foto #70: Feest!

De zaterdag stond in het teken van de housewarming en de verjaardag van Jeroen en zijn vader. Vanaf vier uur was het feest. Vrienden, familie, lekker eten en veel gezelligheid!

Feest! - Dag 70 - Gewoon Iloon

Het was zo gezellig dat ik dus alleen een foto gemaakt heb van vóór het feestje en niet van tijdens. Ik kan je vertellen dat er op het hoogtepunt overal mensen waren, kinderen waren heerlijk aan het spelen en iedereen genoot van een hapje en een drankje. 

Ik vind een feest geven altijd een beetje ingewikkeld, omdat ik wil dat iedereen het leuk heeft en daardoor vergeet ik zelf te genieten. Daarnaast vind ik dat het huis van te voren helemaal schoon moet zijn en kost me het dus eigenlijk gewoon heel veel energie. Uiteindelijk is dat het ook allemaal waard, want volgens mij heeft iedereen het goed gehad. En ik kon om 00:30u gewoon mijn bedje in. Ook fijn!

Hoe was jouw zaterdag?

Liefs!

BoekenBoeken

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.