Het WK is in volle gang en ook wij kijken af en toe een wedstrijdje mee. Natuurlijk volgen we onze helden van Oranje wel op de voet. Niet om 01:00u ’s nachts, maar wel de volgende ochtend lekker in bed.
Vanwege code rood hoefden we allebei niet naar ons werk toe, dus we konden de ochtend lekker opstarten. Het is op dit moment voor mij geen optie om wakker te blijven voor de voetbal, dus we besloten de wedstrijd ’s ochtends terug te kijken.
Het was vrij logisch dat we de wedstrijd zouden winnen, maar je weet het met Nederland maar nooit. De wedstrijd was eigenlijk niet heel goed, maar zo wakker worden met de deuren van de slaapkamer open en het uitzicht op onze tuin was precies wat ik nodig had. Zo mag van mij elke ochtend starten.
Volg jij het Nederlandse elftal tijdens het WK?
Liefs!





