Gewoon een foto #39: Stomme vloer

De afgelopen dagen hebben in het teken van de eiken houten vloer in de slaapkamer gestaan. Ik kan je vertellen dat we dit ondertussen een enorm stomme vloer vinden…

Stomme vloer - Dag 39 - Gewoon Iloon

In de slaapkamer ligt een prachtige vloer en die wilden we graag behouden. Helaas stond er al heel lang een enorme kast in deze kamer, waardoor de vloer verkleurd was. De enige manier om die verkleuring eruit te krijgen, is schuren. Wat een klus!

Eerlijk? De vloer is prachtig, maar ligt er niet heel goed meer in. Hout werkt natuurlijk en dat is goed te zien. Om deze vloer dan egaal te schuren en overal dezelfde kleur te krijgen, is best lastig. Jeroen doet echt zijn best en heel veel planken zijn echt al prachtig, maar sommige planken willen echt niet egaal worden. We hebben al van alles geprobeerd en misschien is dat ondertussen het probleem ook wel aan het worden. 

Alles komt goed, dus ook dit obstakel overwinnen we. Morgen weer een nieuwe dag!

Wij gaan heel het weekend klussen. Hoe ziet jouw weekend eruit?

Liefs!

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

3 reacties

  1. Vervelend dat het niet zo goed wil lukken.
    Maar wat ik me afvroeg: moet het echt zo egaal zijn? Hout is nu eenmaal een natuurlijk materiaal en dan vind ik het eigenlijk wel kunnen dat er wat variatie in zit en wat schakering, soms maakt het het net nog mooier.
    Het ziet er echt wel een heerlijke ruimte uit. Dus hopelijk lukt het om het naar jullie wens te krijgen.

    Ik ga wat verder doen in de tuin vandaag. Proberen om alle bloempotten in orde te krijgen. Dan kan ik dat ook afvinken en kan ik de komende weken me concentreren op de moestuin.

    1. Je hebt gelijk over de vloer. Een houten vloer mag ook werken en wordt daardoor ook alleen maar mooier.

      Is het goed gegaan in de tuin? Geniet ervan!

  2. Wat balen zeg! En ook zonde. Wij hadden in ons nieuwe huis over de gehele benedenverdieping ook een echt houten vloer. Maar helaas was deze uitgeleefd. Dus hij is er uit gegaan.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.