Gewoon een foto #56: Weer lekker boksen

Na meer dan drie weken alleen maar klussen, zijn we eindelijk weer even lekker gaan boksen. Het was erg hard werken en de hitte hielp ook niet mee…

Lekker boksen - Dag 56 - Gewoon Iloon

Tweede Pinksterdag stond in het teken van opruimen. Ik heb de keuken bijna helemaal ingericht en ook alle kleding ligt/hangt weer in de kast. Ondertussen is Jeroen druk geweest in de tuin en dat vind ik ook enorm fijn. ’s Avonds besloten we, na drie weken klussen, om weer lekker te gaan boksen. Zo fijn!

Je merkt dat je in drie weken heel veel kracht en conditie verliest en dat is wel flink balen. We zaten er zo ontzettend lekker in en nu lijken we weer opnieuw te moeten beginnen. De warmte helpt dan ook niet mee. Toch hadden we na vijftig minuten keihard werken een heerlijk voldaan gevoel. Nu snel ons ritme weer terugvinden. 

Sport jij tijdens deze warme dagen of juist helemaal niet?

Liefs!

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

4 reacties

  1. Poeh, met deze warmte sporten vind ik wel wat. Dapper hoor! Ik sport momenteel helemaal niet. Misschien als bij ons alles achter de rug is, ik ook wel weer wat ga doen. Al weet ik nog niet wat.

  2. Petje af voor jou. Nee ik sport niet als het warm is. Ik sport nooit. Haha. Maar ik wandel wel. Wanneer het warm is ga ik heel vroeg. Dan is het nog zo lekker in het bos. Ik wandel ongeveer 5 km dan.

    Ik hoop dat je snel je ritme terug vindt nu.
    Liefs.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.