Gewoon een foto #68: Code Rood

Het is code rood! En ja, het is wel echt heel erg warm. Ik kan er normaal gesproken echt heel goed tegen, maar zelfs ik moet af en toe even uitpuffen.

Code rood - Dag 68 - Gewoon Iloon

Op het werk is het eigenlijk prima te doen, want we hebben overal klimaatbeheersing. Geleidelijk aan wordt het dan ook wel warmer binnen, maar niet zo warm als buiten. Als ik dan eenmaal naar buiten kan, is het ook wel enorm heet. 

Ik geniet wel echt van deze hitte en probeer het zolang mogelijk vast te houden, want voordat je knippert zitten we weer in de regen en de kou. Ik vertik het daarom ook om binnen te gaan zitten als ik thuis ben. Wel in de schaduw en met een grote kan water in de buurt. Ik weet niet of dat lukt als het echt code rood is, maar ik ga toch proberen zoveel mogelijk zonnestralen te vangen. 

Ben jij team zomer of team winter?

Liefs!

BoekenBoeken

Ik maak op Gewoon Iloon gebruik van affiliate links. Dit betekent dat wanneer je op een affiliate link klikt en een aankoop doet, ik een kleine commissie ontvang zonder extra kosten voor jou. Jij merkt hier niets van en ik word er een beetje mee geholpen. Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde artikelen

Abonneren?

Vul je e-mailadres in en je mist nooit meer een artikel.