De zaterdag stond in het teken van de housewarming en de verjaardag van Jeroen en zijn vader. Vanaf vier uur was het feest. Vrienden, familie, lekker eten en veel gezelligheid!
Het was zo gezellig dat ik dus alleen een foto gemaakt heb van vóór het feestje en niet van tijdens. Ik kan je vertellen dat er op het hoogtepunt overal mensen waren, kinderen waren heerlijk aan het spelen en iedereen genoot van een hapje en een drankje.
Ik vind een feest geven altijd een beetje ingewikkeld, omdat ik wil dat iedereen het leuk heeft en daardoor vergeet ik zelf te genieten. Daarnaast vind ik dat het huis van te voren helemaal schoon moet zijn en kost me het dus eigenlijk gewoon heel veel energie. Uiteindelijk is dat het ook allemaal waard, want volgens mij heeft iedereen het goed gehad. En ik kon om 00:30u gewoon mijn bedje in. Ook fijn!
Hoe was jouw zaterdag?
Liefs!





