De week in foto’s #153

Joehoe, we zijn op vakantie! Afgelopen week hebben we de caravan ingeruimd en zijn we gaan rijden en ondertussen zitten we op onze camping in Kroatië. Vandaag neem ik je mee op reis, dus ga er lekker voor zitten. Tijd voor De week in foto’s #153.

30.23.1 - De week in foto's #153
Zondagochtend was de eerste WK wedstrijd van de Nederlandse voetbalvrouwen. Terwijl ik mijn teennagels lakte, wonnen zij tegen Portugal. De eerste punten zijn binnen.
30.23.2 - De week in foto's #153
's Middags kwam mijn broer op visite en keken we natuurlijk naar de Formule 1.
30.23.3 - De week in foto's #153
De rest van de dagen waren we vooral bezig met het inruimen van de caravan en woensdagochtend reden we dan eindelijk weg.
30.23.4 - De week in foto's #153
Onze eerste stop was net voor de grens met Duitsland. De inwendige mens moet je goed verwennen tijdens het rijden.
Wonen 2023Wonen 2023
30.23.5 - De week in foto's #153
Uiteindelijk stopten we rond vijf uur op Camping Eisenbachtal vlakbij Montabaur in Duitsland. Het regende, dus we aten binnen.
30.23.6 - De week in foto's #153
Goedemorgen! Prima geslapen, maar wel veel regen gehad. Tijd om weer op weg te gaan.
30.23.7 - De week in foto's #153
Eten doen we graag, haha. 's Middags had Mike zin in warm eten, dus we stopten even bij een Burger King. Het was heel de weg slecht weer, dus dat vergt nogal veel energie.
30.23.8 - De week in foto's #153
Uiteindelijk vonden we een prima camping in Kinding: camping Kratzmühle.
30.23.9 - De week in foto's #153
Even wandelen en genieten van de natuur. Ik vind het zo leuk om op al die verschillende plekken te komen.
30.23.10 - De week in foto's #153
Tijd voor ontbijt. Mike lag nog te slapen en buiten regende het weer eens, dus dan maar zachtjes scharrelen in de caravan.
30.23.11 - De week in foto's #153
Eenmaal onderweg stopten we bij een tankstation en kwamen we heel toevallig vrienden tegen. Zij hadden camping Mauterndorf geboekt in Oostenrijk voor een aantal dagen en dat was toevallig op onze route. We hebben geprobeerd om op dezelfde camping een plekje te vinden en dat lukte. 's Avonds hebben we met z'n allen in dit leuke restaurant gegeten. Zo knus.
30.23.12 - De week in foto's #153
En zo mooi!
30.23.13 - De week in foto's #153
Ook hier hadden we 's nachts veel regen en 's ochtends waren de bergen verstopt in de wolken. Het was tijd voor onze laatste kilometers, dus we hebben onze vrienden gedag gezegd en zijn weer op pad gegaan.
30.23.14 - De week in foto's #153
Eindelijk! Zon ☀️.
30.23.15 - De week in foto's #153
Rond half zes 's middags kwamen we aan op onze eindbestemming: Krk Premium Camping Resort. De zon scheen, het was warm en wij moesten natuurlijk onze caravan gaan installeren. Wat een werk altijd 🙈. Omdat het weer hier prima is, hebben we ervoor gekozen om alleen de luifel te gebruiken. Hopelijk is dat een goede keuze.
30.23.16 - De week in foto's #153
Om half 9 konden we eindelijk wat gaan eten. Voor ons humeur was dat wel nodig.
30.23.17 - De week in foto's #153
We hebben nog niet veel van de camping en/of de omgeving gezien, maar hier word ik toch een partijtje gelukkig van. Op naar twee prachtige weken.

Ik hoop dat je genoten hebt van De week in foto’s #153 (en ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal was 😂). Wij gaan hier de komende week de boel eens lekker verkennen en volgende week zal ik je meer laten zien van het eiland Krk. Tot dan!